چرا فرایند انتقال قدرت به رئیس جمهور جدید آمریکا انقدر طول می کشد؟
۱۸ آذر ۱۳۹۹
شبه نظامیان مسلح که هستند، از کجا آمدند و در آمریکا چه می کنند؟
۱۸ آذر ۱۳۹۹
چرا فرایند انتقال قدرت به رئیس جمهور جدید آمریکا انقدر طول می کشد؟
۱۸ آذر ۱۳۹۹
شبه نظامیان مسلح که هستند، از کجا آمدند و در آمریکا چه می کنند؟
۱۸ آذر ۱۳۹۹

«کیوانان» نام یک اکانت ناشناس است که اولین بار در اکتبر سال ۲۰۱۷ (اولین سال ریاست جمهوری ترامپ) در وبگاه «فورچن» (۴chan) رونمایی شد.
این اکانت که خود را «کیوانان» QAnon معرفی می کرد مدعی بود که اطلاعات بسیار محرمانه درباره مبارزه دونالد ترامپ با گروهی از نخبگان و سیاستمداران آمریکا در اختیار دارد و مدعی است ترامپ فرستاده ای است از سوی مسیح است تا به عنوان یک منجی و با کمک فرماندهان ارتش آمریکا ، با شبکه ی شیطان پرستان و گلوبالیست ها شامل دموکرات ها، شبکه نخبگان سیاسی، تجاری و رسانه ای که کنترل رسانه ها و دنیای سیاست را به دست گرفته اند مبارزه کند و آنها را به چنگال عدالت بسپارد!

این پروژه ی رسانه ای که توسط شبکه ی رسانه ای روسیه در فضای مجازی پروموت و تقویت شد ، اکنون طرفداران بسیاری در میان هواداران میلیونی ترامپ دارد و به یکی از مسائل روز آمریکا تبدیل شده است.

 

 

در ویدئوی زیر گزارشی از vice مشاهده می کنید درباره ی مسئله #کیوانان. پروژه ای که در آمریکا استارت زده شده، در میان آمریکایی ها گسترش یافت و تبدیل به مسئله امنیت ملی این کشور شد و اکنون در حال گسترش در کشورهای اروپایی است

 

در ویدئوی بعدی گزارشگر  vice با زوج آمریکایی طرفدار کیوانان همصحبت می شود. زمانی که این زوج در یکی از سخنرانی های ترامپ شرکت کرده و علامت Q مربوط به طرفداران کیوانان را در دست داشتند ، دونالد ترامپ پس از سخنرانی به آنها اشاره میکند و دست خود را به علامت تایید بالا می رود و محل سخنرانی را ترک می کند. در این ویدئو این زوج از اتفاقاتی که پس از این قضیه برایشان افتاد صحبت می کنند.
با تماشای این ویدئو میتوانید با فضای فکری کیوانانی های طرفدار ترامپ آشنا شوید.

مطالب مرتبط