با استاد راهنمایم ساعت هشت صبح جلسه دارم. از وقتی که برای فرصت مطالعاتی طولانی رفته به گوگل، چارهای جز این نیست که یا اول صبح یا دم غروب جلسه داشته باشیم.
مطالعهپیشدرآمدی برای سفر هفتهی آیندهمان به شهر بوستون: زنان مسلمان در آمریکا / قسمت سوم
۲ آبان ۱۳۹۶کیفیت اجناس چینی در آمریکا
۲ آبان ۱۳۹۶پوستر نصب شده برای کارمندان شرکت پست دولتی امریکا
مشاهده صفحه روایت ایرانیان از آمریکا۶ لحظهی طلایی در ارتباط با مشتری
تجربهی مشتری در باجهی پستی، توسط چند «نقطهی تماس touchpoint» شکل میگیرد، ما به اینها میگوییم «لحظاتی که مهم اند Moments that matter». هر کدام از این لحظات، فرصتی برای ماست تا مشتریمان را به شوق آورده و رضایت کارمند-مشتری را بالا ببریم.
۶ لحظهی زیر، نقاطی کلیدی هستند که روی طرز فکر مشتری بیشترین تاثیر را دارند تا ما بتوانیم نشان دهیم از «افتخار پستی #PostalProud» برخورداریم:
۱. (از زبان مشتری:) کارمند در بدو ورود مرا به رسمیت بشناسد (و به استقبال من بیاید). برخورد ابتدایی تاثیرگذار است.
۲. کارمند با ادب، تواضع و فوریت با من برخورد کند.
۳. ظاهر فیزیکی مکان، تمیز و قابل قبول باشد.
۴. کامند نگرش مثبتی از خود بروز دهد (سعی در کمک داشته باشد) و از این طریق افتخار ارائهی خدمات پستی به مشتری را بروز دهد.
۵. کارمندان پر تلاش و بهینه کار کنند. رفت و آمد مداوم آنها در محیط کاری میتواند در رفع خستگی موثر باشد.
۶. کارمند در مورد خدمات ارائه شده مطلع بوده و در پیِ ارائهی راه حل برای مشتری باشد.
به این ترتیب، یک تجربهی مثبت بین کارمند-مشتری ایجاد شده و موجب میشود بین برند ما و مشتریانمان ارتباطی قوی شکل بگیرد.
تجربهی مشتری در باجهی پستی، توسط چند «نقطهی تماس touchpoint» شکل میگیرد، ما به اینها میگوییم «لحظاتی که مهم اند Moments that matter». هر کدام از این لحظات، فرصتی برای ماست تا مشتریمان را به شوق آورده و رضایت کارمند-مشتری را بالا ببریم.
۶ لحظهی زیر، نقاطی کلیدی هستند که روی طرز فکر مشتری بیشترین تاثیر را دارند تا ما بتوانیم نشان دهیم از «افتخار پستی #PostalProud» برخورداریم:
۱. (از زبان مشتری:) کارمند در بدو ورود مرا به رسمیت بشناسد (و به استقبال من بیاید). برخورد ابتدایی تاثیرگذار است.
۲. کارمند با ادب، تواضع و فوریت با من برخورد کند.
۳. ظاهر فیزیکی مکان، تمیز و قابل قبول باشد.
۴. کامند نگرش مثبتی از خود بروز دهد (سعی در کمک داشته باشد) و از این طریق افتخار ارائهی خدمات پستی به مشتری را بروز دهد.
۵. کارمندان پر تلاش و بهینه کار کنند. رفت و آمد مداوم آنها در محیط کاری میتواند در رفع خستگی موثر باشد.
۶. کارمند در مورد خدمات ارائه شده مطلع بوده و در پیِ ارائهی راه حل برای مشتری باشد.
به این ترتیب، یک تجربهی مثبت بین کارمند-مشتری ایجاد شده و موجب میشود بین برند ما و مشتریانمان ارتباطی قوی شکل بگیرد.
مطالب مرتبط
همسفر شراب (قسمت سیوهشتم-بخش اول)
۳۰ شهریور ۱۴۰۱
دو خانم جوان که مثل لبنانیها چادر سیاه سر کردهاند و چند خانم محجبهٔ دیگر. باید برگردیم به سرسرا برای گرفتن دفترچهٔ برنامهٔ همایش.
مطالعهسوالات معلم
۲۹ شهریور ۱۴۰۱
معلم دبستان این سوالات رو قبل از شروع شدن سال تحصیلی از والدین پرسیده است
مطالعههمسفر شراب (قسمت سیوهفتم-بخش اول)
۱۵ شهریور ۱۴۰۱
صبح زود راهی دیترویت میشویم. صبح آنقدر زود است که جاده خلوت باشد و من، تنها بیدار جاده که پشت فرمان نشستهام و بقیه خوابند.
مطالعههمسفر شراب (قسمت سیو ششم-بخش پنجم)
۳۰ مرداد ۱۴۰۱
میخواهد خانهاش را بفروشد. میپرسم هنوز زیر قرض بانک است؟ میگوید بله. کنجکاو میشوم در مورد نرخ سود بانکها. میگوید خیلی ساده است. قرار بوده ۲۰ سال و هر ماهی ۲۵۰۰ دلار بدهیم برای خانهای که ۲۵۰ هزار دلار میارزد.
مطالعهآخرین مطالب
پوستر نصب شده برای کارمندان شرکت پست دولتی امریکا
مشاهده صفحه روایت ایرانیان از آمریکا۶ لحظهی طلایی در ارتباط با مشتری
تجربهی مشتری در باجهی پستی، توسط چند «نقطهی تماس touchpoint» شکل میگیرد، ما به اینها میگوییم «لحظاتی که مهم اند Moments that matter». هر کدام از این لحظات، فرصتی برای ماست تا مشتریمان را به شوق آورده و رضایت کارمند-مشتری را بالا ببریم.
۶ لحظهی زیر، نقاطی کلیدی هستند که روی طرز فکر مشتری بیشترین تاثیر را دارند تا ما بتوانیم نشان دهیم از «افتخار پستی #PostalProud» برخورداریم:
۱. (از زبان مشتری:) کارمند در بدو ورود مرا به رسمیت بشناسد (و به استقبال من بیاید). برخورد ابتدایی تاثیرگذار است.
۲. کارمند با ادب، تواضع و فوریت با من برخورد کند.
۳. ظاهر فیزیکی مکان، تمیز و قابل قبول باشد.
۴. کامند نگرش مثبتی از خود بروز دهد (سعی در کمک داشته باشد) و از این طریق افتخار ارائهی خدمات پستی به مشتری را بروز دهد.
۵. کارمندان پر تلاش و بهینه کار کنند. رفت و آمد مداوم آنها در محیط کاری میتواند در رفع خستگی موثر باشد.
۶. کارمند در مورد خدمات ارائه شده مطلع بوده و در پیِ ارائهی راه حل برای مشتری باشد.
به این ترتیب، یک تجربهی مثبت بین کارمند-مشتری ایجاد شده و موجب میشود بین برند ما و مشتریانمان ارتباطی قوی شکل بگیرد.
تجربهی مشتری در باجهی پستی، توسط چند «نقطهی تماس touchpoint» شکل میگیرد، ما به اینها میگوییم «لحظاتی که مهم اند Moments that matter». هر کدام از این لحظات، فرصتی برای ماست تا مشتریمان را به شوق آورده و رضایت کارمند-مشتری را بالا ببریم.
۶ لحظهی زیر، نقاطی کلیدی هستند که روی طرز فکر مشتری بیشترین تاثیر را دارند تا ما بتوانیم نشان دهیم از «افتخار پستی #PostalProud» برخورداریم:
۱. (از زبان مشتری:) کارمند در بدو ورود مرا به رسمیت بشناسد (و به استقبال من بیاید). برخورد ابتدایی تاثیرگذار است.
۲. کارمند با ادب، تواضع و فوریت با من برخورد کند.
۳. ظاهر فیزیکی مکان، تمیز و قابل قبول باشد.
۴. کامند نگرش مثبتی از خود بروز دهد (سعی در کمک داشته باشد) و از این طریق افتخار ارائهی خدمات پستی به مشتری را بروز دهد.
۵. کارمندان پر تلاش و بهینه کار کنند. رفت و آمد مداوم آنها در محیط کاری میتواند در رفع خستگی موثر باشد.
۶. کارمند در مورد خدمات ارائه شده مطلع بوده و در پیِ ارائهی راه حل برای مشتری باشد.
به این ترتیب، یک تجربهی مثبت بین کارمند-مشتری ایجاد شده و موجب میشود بین برند ما و مشتریانمان ارتباطی قوی شکل بگیرد.
مطالب مرتبط
همسفر شراب (قسمت سی و هشتم-بخش دوم)
۱۵ مهر ۱۴۰۱
با استاد راهنمایم ساعت هشت صبح جلسه دارم. از وقتی که برای فرصت مطالعاتی طولانی رفته به گوگل، چارهای جز این نیست که یا اول صبح یا دم غروب جلسه داشته باشیم.
مطالعههمسفر شراب (قسمت سیوهشتم-بخش اول)
۳۰ شهریور ۱۴۰۱
دو خانم جوان که مثل لبنانیها چادر سیاه سر کردهاند و چند خانم محجبهٔ دیگر. باید برگردیم به سرسرا برای گرفتن دفترچهٔ برنامهٔ همایش.
مطالعهسوالات معلم
۲۹ شهریور ۱۴۰۱
معلم دبستان این سوالات رو قبل از شروع شدن سال تحصیلی از والدین پرسیده است
مطالعههمسفر شراب (قسمت سیوهفتم-بخش اول)
۱۵ شهریور ۱۴۰۱
صبح زود راهی دیترویت میشویم. صبح آنقدر زود است که جاده خلوت باشد و من، تنها بیدار جاده که پشت فرمان نشستهام و بقیه خوابند.
مطالعههمسفر شراب (قسمت سیو ششم-بخش پنجم)
۳۰ مرداد ۱۴۰۱
میخواهد خانهاش را بفروشد. میپرسم هنوز زیر قرض بانک است؟ میگوید بله. کنجکاو میشوم در مورد نرخ سود بانکها. میگوید خیلی ساده است. قرار بوده ۲۰ سال و هر ماهی ۲۵۰۰ دلار بدهیم برای خانهای که ۲۵۰ هزار دلار میارزد.
مطالعهآخرین مطالب
ما به ملتی با بیماری مزمن خشونت، تنهایی، افسردگی ، تفرقه و فقر تبدیل شدهایم
۲۰ اسفند ۱۴۰۲
ما به ملتی با بیماری مزمن خشونت، تنهایی، افسردگی ، تفرقه و فقر تبدیل شدهایم ویدئوهای تحلیلی رابرت اف کندی...
مطالعهمستند وضعیت شکست ( Fail State )
۱۵ اسفند ۱۴۰۲
مستند وضعیت شکست Fail State کارگردان : الکس شبانو محصول : سال 2017 آمریکا ژانر : اجتماعی زبان: انگلیسی -...
مطالعهاصلی ترین عوامل شکل گیری اتحاد میان آمریکا و اسرائیل
۱۱ اسفند ۱۴۰۲
اصلی ترین عوامل شکل گیری اتحاد میان آمریکا و اسرائیل ویدئوهای تحلیلی منبع : شبکه الجزیرهآمریکا همیشه مهمترین متحد اسرائیل...
مطالعهچرا نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا اینقدر به اسرائیل اهمیت می دهند؟
۱۱ اسفند ۱۴۰۲
چرا نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا اینقدر به اسرائیل اهمیت می دهند؟ ویدئوهای تحلیلی منبع : رسانه UNPacked از اوباما تا...
مطالعهداستان اسرائیل چگونه برای مردم آمریکا روایت شده است؟
۱۱ اسفند ۱۴۰۲
داستان اسرائیل چگونه برای مردم آمریکا روایت شده است؟ ویدئوهای تحلیلی منبع : شبکه الجزیرهدر این این ویدئو از برنامه...
مطالعه