آمریکایی ها چگونه اسیر مخدرهای دارویی شدند؟
۱ مهر ۱۴۰۰
نظر آمریکایی‌ها درباره واکسیناسیون اجباری چیست؟
۱ مهر ۱۴۰۰
آمریکایی ها چگونه اسیر مخدرهای دارویی شدند؟
۱ مهر ۱۴۰۰
نظر آمریکایی‌ها درباره واکسیناسیون اجباری چیست؟
۱ مهر ۱۴۰۰

آیا بایدن در سخنرانی خود هذیان و پرت و پلا گفت؟

مسائل و فکت های آمریکا
 

 

 

اخیرا تکه فیلمی در فضای وب فارسی وایرال شده که مربوط است به بخشی سخنرانی جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که نشان میدهد او در حال بیان جملات مهمل و بی معناست و اینگونه به نظر می رسد که او در حال هذیان گویی است.

واقعیت اما چیز دیگری است.
اینجا مراسم تاون هال CNN در کنتاکی است که در تاریخ 21 جولای (2 ماه قبل) برگزار شده است.
جنس مراسم تاون هال، حضور در سالنی و در میان مردم و از جنس سوال و جواب و دیالوگ با مردم است و نحوه ی ارائه سخنرانان رسمی نیست.

بایدن در این مراسم به مدت بیش از یک ساعت ساعت روی استیج سخنرانی کرده و اتفاقا خوب و مسلط به سوالات مجری و حضار پاسخ داده است.

بخشی که در ویدئوی معروف به هذیان گویی از او منتشر شده مربوط است به پاسخ به یکی از سوالات حضار در خصوص بحث بی اعتمادی جامعه سیاهان به واکسیناسیون و در ادامه سوال مجری از او درباره ی مساله ی بی اعتمادی مردم به دولت

در این بخش بایدن چند دقیقه ای در حال پاسخگویی و صحبت حول این مباحث است و صحبت های مهمل و پرت و پلایی هم مطرح نمی کند، اما سازندگان این ویدئو با تقطیع بخش کوچکی از صحبت های او، به ترکیبی از جملات رسیده اند که لاجرم بدلیل حذف مقدمه و مواخراتش برای مخاطبان بی معنی است و به هذیان و مهمل شبیه است.

ماجرا این است. ما این قسمت از سخنرانی بایدن را برایتان ترجمه کرده ایم. خودتان ببینید


پی‌نوشت :
منشأ اصلی این دست مطالب عمدتاً شبکه رسانه ای حامیان ترامپ است و هدف هم القا وضعیت حاد سلامت جسم و روان بایدن.این بخشی از کمپین تبلیغاتی ترامپ است که در طول رقابت های انتخاباتی 2020 هم جریان داشت .. بایدن پیر و فرتوت است اما نه اینگونه که القا می شود مغزش دچار زوال شده و نمی تواند بدرستی صحبت و سخنرانی کند و عنقریب است که به این دلیل استیضاح شود یا کنار گذاشته شود و جایش را به هریس دهد . واقعیت این است که اتفاقا بایدن فرتوت هم اکنون در سخنرانی به مراتب شیواتر و مسلط تر از بسیاری از مقامات و سیاست مداران آمریکایی و ایرانی سخن می گوید.

 

 
 
 
آخرین ویدئوها: