آمریکا: شورای امنیت باید اقدامات ایران را محکوم کند
۶ دی ۱۳۹۹
رویترز| میلیون‌ها آمریکایی در خطر از دست دادن بیمه بیکاری در پی لج‌بازی ترامپ
۶ دی ۱۳۹۹
آمریکا: شورای امنیت باید اقدامات ایران را محکوم کند
۶ دی ۱۳۹۹
رویترز| میلیون‌ها آمریکایی در خطر از دست دادن بیمه بیکاری در پی لج‌بازی ترامپ
۶ دی ۱۳۹۹

برنی سندرز: ترامپ فاسدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست که فاسدان و جنایتکاران را عفو کرد

سناتور برنی سندرز: «افرادی که استحقاق عفو دارند، ۴۵۰ هزار مجرم در زمینه مواد مخدر هستند که عاری از خشونت بوده‌اند. افرادی که استحقاق عفو ندارند، پال منفورت، راجر استون، چارلز کوشنر، دانکن هانتر، جو آرپایو و نیرو‌های محافظ بلک‌واتر که غیر‌نظامیان در عراق را قتل عام کردند، هستند. ترامپ فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست.»

ترامپ: «در جلسه‌ای امروز در فلوریدا همه می‌پرسیدند چرا جمهوری‌خواهان بر سر این واقعیت که دموکرات‌ها انتخابات تقلبی را به سرقت بردند مبارزه نمی‌کنند؟ آنها می‌گفتند خصوصاً چرا این اتفاق در سنا نمی‌افتد که شما به ۸ سناتور برای رقابت‌های انتخاباتی کمک کردی. چقدر زود یادشان رفت!» «من حداقل ۸ سناتور جمهوری‌خواه از جمله میچ (مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواهان سنا) را نجات دادم و مانع باختشان در انتخابات تقلبی اخیر شدم. الان آنها تقریباً همه‌شان پا پس کشیده‌اند و دارند مبارزه من را با دشمنی شرور و حقه‌باز یعنی دموکرات‌های چپ‌گرای افراطی تماشا می‌کنند. هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم!»

نیوزویک: رهبران نظامی پنتاگون و حوزه واشنگتن در آمریکا در وضعیت هشدار قرمز قرار داشته و نگران اقدامات احتمالی دونالد ترامپ در روزهای باقی مانده از ریاست جمهوری اش هستند. افسران رده بالای ارتش، هر چند که سناریوی اعلام حکومت نظامی از سوی دونالد ترامپ را بعید می دانند اما در عین حال به بحث درباره اینکه در صورت اعلام این حکومت نظامی از سوی ترامپ چه کار خواهند کرد پرداخته اند. در عین حال فرماندهی های نظامی مسئول حوزه واشنگتن دی.سی در آمریکا درگیر تدارک محرمانه برنامه های احتیاطی برای این احتمال که نیروهای مسلح برای حفظ یا بازیابی نظم مدنی در طول برگزاری مراسم افتتاح ریاست جمهوری جو بایدن و دوره انتقال قدرت فراخوانده شوند بوده اند.