تجربه زندگی دانشجویی در آمریکا
۳۰ خرداد ۱۳۹۸
هزینه های زندگی در آمریکا
۳۰ خرداد ۱۳۹۸
تجربه زندگی دانشجویی در آمریکا
۳۰ خرداد ۱۳۹۸
هزینه های زندگی در آمریکا
۳۰ خرداد ۱۳۹۸
مسائل و فکت های آمریکا

در آمریکا پلیس چگونه با مردم و متخلفان برخورد می کند؟ + 17 ویدئو

هر از گاهی در فضای رسانه ای ایران ویدیوهایی مرتبط با نوع برخورد پلیس با مردم منتشر می شود و جنجال بپا می کند. عمده ی این ویدیوها در شرایطی رقم خورده اند که فرد خاطی به هردلیل از فرمان های پلیس سرپیچی کرده یا دربرابر بازداشت مقاومت کرده و یا حتی با اقدام به درگیری لفظی و فیزیکی با پلیس کرده است .
در همین راستا گفتیم جالب باشد در این گزارش نمونه هایی از نوع برخورد پلیس آمریکا را با شهروندان آمریکایی در موارد مشابه نشان دهیم .
تماشای این نمونه گزارش های ویدیویی و البته صدها مورد پیش آمده به شما نشان می دهد که در آمریکا ، شما به هیچ عنوان حق هیچگونه تمرد از فرمان پلیس و درگیری لفظی ( چه برسد به درگیری فیزیکی ! ) با پلیس را ندارید . فرقی نمی کند خلاف کار باشید یا بیگناه ، حجم بالای اختیارات و اقتدار پلیس در آمریکا موجب شده است که در آمریکا اگر پلیس به شما فرمانی دهد ، شما باید بلافاصله به فرمانش عمل کنید ، در غیر اینصورت خود را برای برخورد سخت و حتی شلیک گلوله آماده کنید !
باید توجه نمود که حجم بالای اختیارات پلیس در آمریکا با وجود مزایایی، گاها باعث کشته شدن بی‌گناهان یا ظلم به سیاه‌پوستان می‌شود. دلیل این قدرت بالای پلیس عمدتا به احکام دیوان عالی آمریکا باز می‌گردد. مثلا این دیوان در حکمی که در یکی از پرونده‌های جنجالی صادر کرده است اشاره نموده که قضاوت درباره «معقول بودن» استفاده یک افسر پلیس از نیروی مرگ‌بار، باید از دیدگاه یک افسر معقول در صحنه» انجام گیرد و این واقعیت را در نظر داشته باشد که «افسران پلیس مجبور می‌شوند در کم‌تر از یک ثانیه تصمیم بگیرند که چه اندازه خشونت در یک موقعیت خاص مورد نیاز است. دیوان عالی آمریکا بر اساس متمم چهارم قانون اساسی، به پلیس این کشور اجازه داده است تا اگر از جانب یک شهروند آمریکایی احساس خطر کردند، او را به گلوله ببندند.

در ادامه نمونه هایی از برخورد پلیس آمریکا با مردم و متخلفان را مشاهده می کنید.

کشته شدن یک نوجوان آمریکایی بر اثر شلیک پلیس در جریان یک ایست و بازرسی ساده!


در این ویدئو گزارش شبکه خبری CNN آمریکا از پرونده قتل یک نوجوان توسط پلیس آمریکا در میشیگان را مشاهده می کنید . ماجرا از این قرار است که در جریان یک ایست و بازرسی ساده در یکی از خیابان های میشیگان نوجوان آمریکایی که پشت فرمان خودرو نشسته بوده اقدام به نور بالازدن میکند . مامور پلیس پست از دستگیر کردن وی با او درگیر میشود و به سمت او شلیک می کند که منجر به مرگ نوجوان می شود.


شلیک مرگبار پلیس تگزاس به یک زن
زن فریاد می زد "من باردارم"


یکی از شاهدان ماجرا با ثبت ویدئویی از آن‌ها و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، این موضوع را رسانه‌ای کرد. در این ویدئو افسر پلیس سعی دارد زنی را که در کنار یک خودروی پارک شده ایستاده است، بازداشت کند. زن می‌گوید «شما واقعا مرا آزار می‌دهید» که ناگهان تنش میان آن‌ها بالا گرفته و با شلیک اسلحه، زن به زمین می‌افتد. او فریاد می‌زند «باردار هستم». پلیس بار دیگر او را هدف قرار می‌دهد، ولی زن از جای خود بلند می‌شود. در نهایت، پلیس به او ۵ مرتبه شلیک می‌کند و زن باردار را می کشد. در این ویدئو گزارش شبکه CBS آمریکا از این قتل را مشاهده می کنید.


انتشار ویدیویی جدید از تیراندازی مرگبار پلیس کارولینای شمالی آمریکا


در این ویدئو گزارش آسوشیتدپرس از تیراندازی مرگبار پلیس کارولینای شمالی به یک شهروند آمریکایی را که منجر به مرگ او شد مشاهده می کنید. به گفته ی رئیس پلیس کارولینا این شهروند دارای اسلحه بود و ماموران پلیس سعی به خلع سلاح کردن او داشتند . به گفته یکی از شاهدان درگیری زمانی که مقتول از دستور پلیس سرپیچی کرد و اسلحه خود را به زمین نگذاشت توسط یکی از ماموران به ضرب چند گلوله کشته شد.


پلیس نیویورک کودک 1 ساله را به زور از مادرش جدا می کند


ماجرا از این قراراست که مادری سیاه پوست برای دریافت کمک هزینه ی رفاهی برای کودکش به دفتر اموررفاهی مراجعه کرده بوده ، صندلی خالی موجود نبوده است و روی زمین می نشیند ، پلیس هم به جرم نشستن بر روی زمین با او برخورد میکند و کودک 1 ساله اش را از او جدا میکنند . در این ویدئو گزارش NOW THIS از این درگیری را مشاهده می کنید.


بازداشت با 11 بار شوک برقی!


بعد از اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی آریزونا در آمریکا یک ماشین را بخاطر عدم توجه به تابلوی گردش ممنوع متوقف میکند ، راننده ی خوردرو را صرفاً بخاطر نداشتن کارت شناسایی با توسل به زور و 11 بار استفاده از شوکر برقی جلوی چشمان همسر و فرزند خردسالش دستگیر می کنند! در این ویدئو گزارش شبکه abc آمریکا در این رابطه را مشاهده می کنید.


شلیک پلیس آمریکا به نوجوان 14 ساله !


ماجرا از این قرار است که در پی گزارشی اشتباه مبنی بر فعالیت دو سارق در اطراف یک خانه متروکه ماموران به محل اعزام می شوند. در همان زمان نوجوانی 14 ساله به نام "لورنزو کلرکلی جونیور" در حال بازی با تفنگ های بادی اسباب بازی با دوستان خود بود که مامور پلیس پس از هشداری که فقط 0.6 ثانیه طول کشید ، به سمت نوجوان تیراندازی می کند و وی را مضروب می کند. در این ویدئو گزارش NOW THIS از لحظه ی تیراندازی که توسط دوربین لباس مامور پلیس ضبط شده است را مشاهده می کنید.


کودکی با دستان بالا در برابر پلیس


ویدئویی از کودکی که دستهایش را بالای سرش گرفته و به سمت پلیس می رود و ماموران پلیس اسلحه خود را به سمت او نشانه رفته اند . این ویدئو در شبکه های مجازی شهروندان آمریکایی سرو صدای زیادی بپا کرده است و مردم آمریکا از این روند برخورد پلیس نگران هستند. در این ویدئو گزارش شبکه USA TODAY آمریکا از این ماجرا را مشاهده می کنید.


بازداشت دانش آموز 16 ساله با توسل به شوکر برقی به جرم همراه داشتن موبایل!


پس از اینکه یکی از دانش آموزان در پی استفاده از گوشی خود در کلاس درس از او خواسته شد تا کلاس را ترک کند ، مامورین پلیس به مدرسه خوانده شدند. ماموران برای دستگیری وی از شوکر برقی استفاده کرده و او را مورد ضرب شتم قرار می دهند. در این ویدئو گزارش شبکه abc آمریکا در این رابطه را مشاهده می کنید.


اسلحه کشی پلیس و ضرب و شتم دختر نوجوان در تگزاس


در این ویدئو برخورد نژادپرستانه پلیس تگزاس با دختر نوجوان سیاهپوست را مشاهده می کنید. ماجرا از این قرار است که دجریا بکتون 15 ساله توسط پلیس به زمین انداخته می شود. زمانی که افراد حاضر در آن مکان برای جلوگیری از برخورد خشن با دختر 15 ساله وارد قضیه می شوند مامور پلیس اسلحه خود را بیرون آورده و به سمت دو نوجوان دیگر نشانه می گیرد و آنها برای حفظ جان خود پا به فرار می گذارند.
این ویدیو در فضای آمریکا واکنش های متفاوتی دربر داشته و عده ای از این نوع رفتار پلیس دفاع می کنند و عده ای منتقد هستند.


ضرب و شتم دختر ۲۲ ساله توسط پلیس آلاباما


در این ویدئو گزارش شبکه abc آمریکا از برخورد شدید پلیس آمریکا با یک دختر 22 ساله در آلاباما را مشاهده می کنید. این دختر به گفته رئیس پلیس آلاباما پس از تصادف اقدام به فرار کرد که به جرم ترک صحنه تصادف توسط پلیس متوقف می شود . اما بعداز لحظاتی برخورد پلیس با این دختر شدت پیدا می کند به طوری که او را به زمین انداخته و مورد ضرب و شتم قرار می دهند.


دستگیری دانش آموز 11 ساله به جرم ممانعت از ایستادن در هنگام پخش سرود ملی آمریکا


در این ویدئو گزارشی از TIME مشاهده می کنید از ماجرای دستگیری دانش آموز 11 ساله در مدرسه ای در فلوریدا که به جرم ممانعت از ایستادن هنگام پخش سرود ملی آمریکا دستگیر شد.


برخورد خشونت آمیز افسران پلیس با زوج جوان بعلت نبستن کمربند ایمنی


پلیس آمریکا پس از متوقف کردن خودروی زوج جوان شیشه خودرو را شکسته و آنها را خودرو پیاده کردند و به اتهام نقض قانون بستن کمربند ایمنی آنها را بازداشت کردند.


ورود FBI به پرونده ضرب و شتم دختر دبیرستانی توسط پلیس


پخش تصاویری از برخورد خشن پلیس با دانش آموز دبیرستانی در کارولینا ، اعتراض شدید مردم را در فضای مجازی در پی داشته است . همین موضوع باعث شد تا اف بی آی به این پرونده ورود کند . در این ویدئو گزارش شبکه NBC NEWS آمریکا از این درگیری و اتفاقات بعد از آن را مشاهده می کنید.


صحنه نشستن مامور پلیس روی کمر زن باردار


مامور پلیس پس از اینکه با خشونت زن باردار آمریکایی را به زمین انداخت، بر روی کمر او نشست و به دستانش دستبند زد. این ویدئو توسط یکی از همسایه های این زن باردار فیلم برداری و د ر فضای مجازی پخش شد که واکنش های زیادی را هم در پی داشت.


ضربات مشت پلیس فلوریدا بر پهلوی دختر 14 ساله


در این ویدئه گزارش شبکه abc آمریکا از ضرب و شتم دختر 14 ساله توسط پلیس آمریکا را مشاهده می کنید . در این ویدئو پلیس فلوریدا پس از اینکه دختر 14 ساله را بر زمین انداخته و دستبند به دستانش می زند ضربات مشت محکمی بر پهلوی او وارد می کند.


صحنه ضرب و شتم یک زن توسط پلیس آمریکا


در این ویدئو که توسط دوربین های مدار بسته یک پارکینگ طبقاتی در فلوریدا ضبط شده است ، مامور پلیس فلوریدا پس از دستگیر کردن یک زن در حالی که به دستانش دستبند بسته شده بود، او را مورد ضرب و شتم شدید قرار میدهد.


برخورد خشن پلیس آمریکا با کهنه سرباز 69 ساله


در این ویدئو گزارش NOW THIS درباره ماجرای برخورد خشن مامور پلیس آمریکا با یک کهنه سرباز 69 ساله آمریکایی را مشاهده می کنید. ماجرا از آنجا شروع می شود که یک پیرمرد 69 ساله با مامور پلیس جر و بحث می کند و مامور از او مدرک شناسایی می خواهد و پس از پاسخ مرد 69 ساله مامور به او حمله ور میشود و پس از ضرب و شتم پیرمرد ، او را بازداشت می کند.


7 شلیک ، پاسخ پلیس به شهروندی که با چاقو در حال تهدید پلیس بود ه


سوال : اگر در آمریکا به هر دلیل و در هر موقعیت در برابر پلیس دست به چاقو شوید و پلیس را تهدید کنید ، پلیس چگونه با شما برخورد می کند ؟

پاسخ : خیلی ساده است . در شرایط کاملا عادی و نرمال ( نه شرایط بحرانی و اعتراضات خشن) یا بلافاصله چند گلوله به سمتتان شلیک می شود، یا پس از چندبار هشدار برای اینکه بلافاصله چاقو را بیندازید کاملا تسلیم شوید ، پاسخ را با چندین گلوله دریافت خواهید کرد . ( 10 ها ویدیو مربوط به دوربین نصب شده روی لباس پلیس های آمریکا از موارد مشابه وجود دارد )
البته نه فقط چاقو کشی ، اصولاً اگر از فرامین پلیس آمریکا اطاعت نکنید و به هر شکلی پلیس را تهدید کنید و احیاناً دستتان به سمت جیبتان برود ( به گونه ای که پلیس احساس کند قصد اسلحه کشی یا هر عمل تهدید آمیز دیگر دارید) ، معمولاً پلیس امانتان نمی دهد و کار را یکسره میکند !
در نتیجه ، ایرانیان عزیز توجه کنند ، اگر روزی رسید که بنای زندگی در این کشور را داشتند ، بدانند پلیس آنجا مثل پلیس اینجا دست بسته نیست و با ترس و لرز دستش روی ماشه نمی رود و با کسی شوخی و تعارف ندارد ..


شلیک پلیس آمریکا به زن چاقو بدستی که حاضر به تسلیم نبود

در این ویدئو مشاهده می کنید یک زن آمریکایی که چاقو در دست دارد قصد تسلیم شدن دربرابر پلیس را ندارد. مامور پلیس آمریکا پس از این که نتوانست با شلیک شوکر زن چاقو بدست را تسلیم کنید ، اسلحه خود را در آورده و با شلیک به گلوله او را مجروح کرده و دستگیر می کند .

مسائل و فکت های آمریکا

در آمریکا پلیس چگونه با مردم و متخلفان برخورد می کند؟ + 17 ویدئو

هر از گاهی در فضای رسانه ای ایران ویدیوهایی مرتبط با نوع برخورد پلیس با مردم منتشر می شود و جنجال بپا می کند. عمده ی این ویدیوها در شرایطی رقم خورده اند که فرد خاطی به هردلیل از فرمان های پلیس سرپیچی کرده یا دربرابر بازداشت مقاومت کرده و یا حتی با اقدام به درگیری لفظی و فیزیکی با پلیس کرده است .
در همین راستا گفتیم جالب باشد در این گزارش نمونه هایی از نوع برخورد پلیس آمریکا را با شهروندان آمریکایی در موارد مشابه نشان دهیم .
تماشای این نمونه گزارش های ویدیویی و البته صدها مورد پیش آمده به شما نشان می دهد که در آمریکا ، شما به هیچ عنوان حق هیچگونه تمرد از فرمان پلیس و درگیری لفظی ( چه برسد به درگیری فیزیکی ! ) با پلیس را ندارید . فرقی نمی کند خلاف کار باشید یا بیگناه ، حجم بالای اختیارات و اقتدار پلیس در آمریکا موجب شده است که در آمریکا اگر پلیس به شما فرمانی دهد ، شما باید بلافاصله به فرمانش عمل کنید ، در غیر اینصورت خود را برای برخورد سخت و حتی شلیک گلوله آماده کنید !
باید توجه نمود که حجم بالای اختیارات پلیس در آمریکا با وجود مزایایی، گاها باعث کشته شدن بی‌گناهان یا ظلم به سیاه‌پوستان می‌شود. دلیل این قدرت بالای پلیس عمدتا به احکام دیوان عالی آمریکا باز می‌گردد. مثلا این دیوان در حکمی که در یکی از پرونده‌های جنجالی صادر کرده است اشاره نموده که قضاوت درباره «معقول بودن» استفاده یک افسر پلیس از نیروی مرگ‌بار، باید از دیدگاه یک افسر معقول در صحنه» انجام گیرد و این واقعیت را در نظر داشته باشد که «افسران پلیس مجبور می‌شوند در کم‌تر از یک ثانیه تصمیم بگیرند که چه اندازه خشونت در یک موقعیت خاص مورد نیاز است. دیوان عالی آمریکا بر اساس متمم چهارم قانون اساسی، به پلیس این کشور اجازه داده است تا اگر از جانب یک شهروند آمریکایی احساس خطر کردند، او را به گلوله ببندند.

در ادامه نمونه هایی از برخورد پلیس آمریکا با مردم و متخلفان را مشاهده می کنید.

کشته شدن یک نوجوان آمریکایی بر اثر شلیک پلیس در جریان یک ایست و بازرسی ساده!


در این ویدئو گزارش شبکه خبری CNN آمریکا از پرونده قتل یک نوجوان توسط پلیس آمریکا در میشیگان را مشاهده می کنید . ماجرا از این قرار است که در جریان یک ایست و بازرسی ساده در یکی از خیابان های میشیگان نوجوان آمریکایی که پشت فرمان خودرو نشسته بوده اقدام به نور بالازدن میکند . مامور پلیس پست از دستگیر کردن وی با او درگیر میشود و به سمت او شلیک می کند که منجر به مرگ نوجوان می شود.


شلیک مرگبار پلیس تگزاس به یک زن
زن فریاد می زد "من باردارم"


یکی از شاهدان ماجرا با ثبت ویدئویی از آن‌ها و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، این موضوع را رسانه‌ای کرد. در این ویدئو افسر پلیس سعی دارد زنی را که در کنار یک خودروی پارک شده ایستاده است، بازداشت کند. زن می‌گوید «شما واقعا مرا آزار می‌دهید» که ناگهان تنش میان آن‌ها بالا گرفته و با شلیک اسلحه، زن به زمین می‌افتد. او فریاد می‌زند «باردار هستم». پلیس بار دیگر او را هدف قرار می‌دهد، ولی زن از جای خود بلند می‌شود. در نهایت، پلیس به او ۵ مرتبه شلیک می‌کند و زن باردار را می کشد. در این ویدئو گزارش شبکه CBS آمریکا از این قتل را مشاهده می کنید.


انتشار ویدیویی جدید از تیراندازی مرگبار پلیس کارولینای شمالی آمریکا


در این ویدئو گزارش آسوشیتدپرس از تیراندازی مرگبار پلیس کارولینای شمالی به یک شهروند آمریکایی را که منجر به مرگ او شد مشاهده می کنید. به گفته ی رئیس پلیس کارولینا این شهروند دارای اسلحه بود و ماموران پلیس سعی به خلع سلاح کردن او داشتند . به گفته یکی از شاهدان درگیری زمانی که مقتول از دستور پلیس سرپیچی کرد و اسلحه خود را به زمین نگذاشت توسط یکی از ماموران به ضرب چند گلوله کشته شد.


پلیس نیویورک کودک 1 ساله را به زور از مادرش جدا می کند


ماجرا از این قراراست که مادری سیاه پوست برای دریافت کمک هزینه ی رفاهی برای کودکش به دفتر اموررفاهی مراجعه کرده بوده ، صندلی خالی موجود نبوده است و روی زمین می نشیند ، پلیس هم به جرم نشستن بر روی زمین با او برخورد میکند و کودک 1 ساله اش را از او جدا میکنند . در این ویدئو گزارش NOW THIS از این درگیری را مشاهده می کنید.


بازداشت با 11 بار شوک برقی!


بعد از اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی آریزونا در آمریکا یک ماشین را بخاطر عدم توجه به تابلوی گردش ممنوع متوقف میکند ، راننده ی خوردرو را صرفاً بخاطر نداشتن کارت شناسایی با توسل به زور و 11 بار استفاده از شوکر برقی جلوی چشمان همسر و فرزند خردسالش دستگیر می کنند! در این ویدئو گزارش شبکه abc آمریکا در این رابطه را مشاهده می کنید.


شلیک پلیس آمریکا به نوجوان 14 ساله !


ماجرا از این قرار است که در پی گزارشی اشتباه مبنی بر فعالیت دو سارق در اطراف یک خانه متروکه ماموران به محل اعزام می شوند. در همان زمان نوجوانی 14 ساله به نام "لورنزو کلرکلی جونیور" در حال بازی با تفنگ های بادی اسباب بازی با دوستان خود بود که مامور پلیس پس از هشداری که فقط 0.6 ثانیه طول کشید ، به سمت نوجوان تیراندازی می کند و وی را مضروب می کند. در این ویدئو گزارش NOW THIS از لحظه ی تیراندازی که توسط دوربین لباس مامور پلیس ضبط شده است را مشاهده می کنید.


کودکی با دستان بالا در برابر پلیس


ویدئویی از کودکی که دستهایش را بالای سرش گرفته و به سمت پلیس می رود و ماموران پلیس اسلحه خود را به سمت او نشانه رفته اند . این ویدئو در شبکه های مجازی شهروندان آمریکایی سرو صدای زیادی بپا کرده است و مردم آمریکا از این روند برخورد پلیس نگران هستند. در این ویدئو گزارش شبکه USA TODAY آمریکا از این ماجرا را مشاهده می کنید.


بازداشت دانش آموز 16 ساله با توسل به شوکر برقی به جرم همراه داشتن موبایل!


پس از اینکه یکی از دانش آموزان در پی استفاده از گوشی خود در کلاس درس از او خواسته شد تا کلاس را ترک کند ، مامورین پلیس به مدرسه خوانده شدند. ماموران برای دستگیری وی از شوکر برقی استفاده کرده و او را مورد ضرب شتم قرار می دهند. در این ویدئو گزارش شبکه abc آمریکا در این رابطه را مشاهده می کنید.


اسلحه کشی پلیس و ضرب و شتم دختر نوجوان در تگزاس


در این ویدئو برخورد نژادپرستانه پلیس تگزاس با دختر نوجوان سیاهپوست را مشاهده می کنید. ماجرا از این قرار است که دجریا بکتون 15 ساله توسط پلیس به زمین انداخته می شود. زمانی که افراد حاضر در آن مکان برای جلوگیری از برخورد خشن با دختر 15 ساله وارد قضیه می شوند مامور پلیس اسلحه خود را بیرون آورده و به سمت دو نوجوان دیگر نشانه می گیرد و آنها برای حفظ جان خود پا به فرار می گذارند.
این ویدیو در فضای آمریکا واکنش های متفاوتی دربر داشته و عده ای از این نوع رفتار پلیس دفاع می کنند و عده ای منتقد هستند.


ضرب و شتم دختر ۲۲ ساله توسط پلیس آلاباما


در این ویدئو گزارش شبکه abc آمریکا از برخورد شدید پلیس آمریکا با یک دختر 22 ساله در آلاباما را مشاهده می کنید. این دختر به گفته رئیس پلیس آلاباما پس از تصادف اقدام به فرار کرد که به جرم ترک صحنه تصادف توسط پلیس متوقف می شود . اما بعداز لحظاتی برخورد پلیس با این دختر شدت پیدا می کند به طوری که او را به زمین انداخته و مورد ضرب و شتم قرار می دهند.


دستگیری دانش آموز 11 ساله به جرم ممانعت از ایستادن در هنگام پخش سرود ملی آمریکا


در این ویدئو گزارشی از TIME مشاهده می کنید از ماجرای دستگیری دانش آموز 11 ساله در مدرسه ای در فلوریدا که به جرم ممانعت از ایستادن هنگام پخش سرود ملی آمریکا دستگیر شد.


برخورد خشونت آمیز افسران پلیس با زوج جوان بعلت نبستن کمربند ایمنی


پلیس آمریکا پس از متوقف کردن خودروی زوج جوان شیشه خودرو را شکسته و آنها را خودرو پیاده کردند و به اتهام نقض قانون بستن کمربند ایمنی آنها را بازداشت کردند.


ورود FBI به پرونده ضرب و شتم دختر دبیرستانی توسط پلیس


پخش تصاویری از برخورد خشن پلیس با دانش آموز دبیرستانی در کارولینا ، اعتراض شدید مردم را در فضای مجازی در پی داشته است . همین موضوع باعث شد تا اف بی آی به این پرونده ورود کند . در این ویدئو گزارش شبکه NBC NEWS آمریکا از این درگیری و اتفاقات بعد از آن را مشاهده می کنید.


صحنه نشستن مامور پلیس روی کمر زن باردار


مامور پلیس پس از اینکه با خشونت زن باردار آمریکایی را به زمین انداخت، بر روی کمر او نشست و به دستانش دستبند زد. این ویدئو توسط یکی از همسایه های این زن باردار فیلم برداری و د ر فضای مجازی پخش شد که واکنش های زیادی را هم در پی داشت.


ضربات مشت پلیس فلوریدا بر پهلوی دختر 14 ساله


در این ویدئه گزارش شبکه abc آمریکا از ضرب و شتم دختر 14 ساله توسط پلیس آمریکا را مشاهده می کنید . در این ویدئو پلیس فلوریدا پس از اینکه دختر 14 ساله را بر زمین انداخته و دستبند به دستانش می زند ضربات مشت محکمی بر پهلوی او وارد می کند.


صحنه ضرب و شتم یک زن توسط پلیس آمریکا


در این ویدئو که توسط دوربین های مدار بسته یک پارکینگ طبقاتی در فلوریدا ضبط شده است ، مامور پلیس فلوریدا پس از دستگیر کردن یک زن در حالی که به دستانش دستبند بسته شده بود، او را مورد ضرب و شتم شدید قرار میدهد.


برخورد خشن پلیس آمریکا با کهنه سرباز 69 ساله


در این ویدئو گزارش NOW THIS درباره ماجرای برخورد خشن مامور پلیس آمریکا با یک کهنه سرباز 69 ساله آمریکایی را مشاهده می کنید. ماجرا از آنجا شروع می شود که یک پیرمرد 69 ساله با مامور پلیس جر و بحث می کند و مامور از او مدرک شناسایی می خواهد و پس از پاسخ مرد 69 ساله مامور به او حمله ور میشود و پس از ضرب و شتم پیرمرد ، او را بازداشت می کند.


7 شلیک ، پاسخ پلیس به شهروندی که با چاقو در حال تهدید پلیس بود ه


سوال : اگر در آمریکا به هر دلیل و در هر موقعیت در برابر پلیس دست به چاقو شوید و پلیس را تهدید کنید ، پلیس چگونه با شما برخورد می کند ؟

پاسخ : خیلی ساده است . در شرایط کاملا عادی و نرمال ( نه شرایط بحرانی و اعتراضات خشن) یا بلافاصله چند گلوله به سمتتان شلیک می شود، یا پس از چندبار هشدار برای اینکه بلافاصله چاقو را بیندازید کاملا تسلیم شوید ، پاسخ را با چندین گلوله دریافت خواهید کرد . ( 10 ها ویدیو مربوط به دوربین نصب شده روی لباس پلیس های آمریکا از موارد مشابه وجود دارد )
البته نه فقط چاقو کشی ، اصولاً اگر از فرامین پلیس آمریکا اطاعت نکنید و به هر شکلی پلیس را تهدید کنید و احیاناً دستتان به سمت جیبتان برود ( به گونه ای که پلیس احساس کند قصد اسلحه کشی یا هر عمل تهدید آمیز دیگر دارید) ، معمولاً پلیس امانتان نمی دهد و کار را یکسره میکند !
در نتیجه ، ایرانیان عزیز توجه کنند ، اگر روزی رسید که بنای زندگی در این کشور را داشتند ، بدانند پلیس آنجا مثل پلیس اینجا دست بسته نیست و با ترس و لرز دستش روی ماشه نمی رود و با کسی شوخی و تعارف ندارد ..


شلیک پلیس آمریکا به زن چاقو بدستی که حاضر به تسلیم نبود

در این ویدئو مشاهده می کنید یک زن آمریکایی که چاقو در دست دارد قصد تسلیم شدن دربرابر پلیس را ندارد. مامور پلیس آمریکا پس از این که نتوانست با شلیک شوکر زن چاقو بدست را تسلیم کنید ، اسلحه خود را در آورده و با شلیک به گلوله او را مجروح کرده و دستگیر می کند .