ترامپیسم دیگر به شخص ترامپ وابسته نیست
ترامپیسم دیگر به شخص ترامپ وابسته نیست
۱ خرداد ۱۴۰۱
آیا آمریکا با کاهش جمعیت مواجه است؟
۱ خرداد ۱۴۰۱
ترامپیسم دیگر به شخص ترامپ وابسته نیست
ترامپیسم دیگر به شخص ترامپ وابسته نیست
۱ خرداد ۱۴۰۱
آیا آمریکا با کاهش جمعیت مواجه است؟
۱ خرداد ۱۴۰۱

افزایش قتل سیاهپوستان در آمریکا

تاریخ انتشار گزارش: ۲۰ می ۲۰۲۲
نویسنده:  Adam Coleman

 هیچ تضمینی در زندگی وجود ندارد، با این حال ما همچنان انتظاراتی داریم. ما از مقامات منتخب خود انتظار داریم که فداکارانه رفتار کنند تا بتوانند مردم آمریکا را در اولویت قرار دهند.

اما زمانی که سیاستمداران در تلاش برای برنامه های خود،انسانیت ما رانادیده می گیرند، این مردم آمریکا هستند که تحت تأثیر عواقب این رفتار قرار می گیرند و حتی ممکن است جانشان را از دست بدهند. من (نویسنده) هم همانند دیگران، شاهد ورود آمریکا به مرحله تضعیف روحیه بودم، زیرا آن ها ایمان و باور خود را به نهادهای بسیار مهم از دست داده اند و اهداف همسایگان خود را زیر سوال بردند. سال ۲۰۲۰ نه تنها سال تصمیم گیری و انتخاب رئیس جمهور بعدی ما بود، بلکه سالی برای تعیین این موضوع بود که چه نوع جامعه می خواهیم داشته باشیم. نخبگان به این نتیجه رسیدند که امنیت مردم آمریکا منوط به مصلحت سیاسی است. انسانیت ما دیگر اهمیتی نداشت.
در جریان ناآرامی‌ های سراسری، صاحبان مشاغل کوچک و شهروندان آمریکایی خواستار اجرای قانون شدند، اما با این حال به افسران پلیس دستور داده شد در مقابل آن ها بایستند. سپس مردم آمریکا متحمل مشکلات معیشتی شدند و این در حالی است که سیاستمداران ما آسیبی ندیدند. آمار ارائه شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ‌ها در آمریکا نشان می‌ دهد میزان قتل بین سال‌ های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به صورت قابل توجهی ۳۰ درصد افزایش یافته است و من مقامات مان را تا حدی در این زمینه مقصر می دانم.
زمانی که درک شووین به دشمن شماره یک مردم تبدیل شد، دولت های شهری از اقدامات او به عنوان یک افسر به عنوان راهی برای کاهش بودجه ادارات پلیس برای جلب رضایت فعالان استفاده کردند. این تلاش ها به افزایش روند کشته شدن افراد کمک کرد. با افزایش ۳۰ درصدی میزان قتل در سراسر آمریکا، میزان قتل برای سیاهپوستان آمریکایی به میزان چشمگیری ۳۴ درصد افزایش یافت که بالاتر از هر نژاد دیگر بود. میزان قتل در میان سفیدپوستان آمریکایی ۱۹ درصد و آمریکایی‌های اسپانیایی تبار هم هفت درصد افزایش یافت.
اما، همان طور که کریستوس ماکریدیس و رابرت وربروگن از مؤسسه منهتن خاطرنشان کردند: میزان قتل سیاهپوستان چندین برابر سفیدپوستان بود. از هر ۱۰۰ هزار نفر، هشت مورد قتل در میان سیاهپوستان رخ می داد” در حالی که «نرخ مرگ و میر برای سفیدپوستان پنج دهم درصد از هر ۱۰۰ هرار نفر بود.” با این اعداد و ارقام، قابل درک است که چرا اخیرا موسسه پیو اعلام کرد مهمترین مسئله در ارتباط با سیاهپوستان آمریکایی مربوط به خشونت و جنایت است.
در حالی که سیاستمداران ادعا می کردند به زندگی سیاهپوستان اهمیت می دهند، اما آن ها به صورت فعالانه ای در حال بدتر کردن شرایط زندگی برای این افراد بودند. از نظر سیاهپوستان آمریکایی که در محله‌های خطرناک زندگی می ‌کنند، حذف نیروهای پلیس آن ها را ناامن ‌تر کرده و عناصر جنایتکار را که در کنار افراد بی ‌گناه زندگی می‌ کنند، جسورتر کرده است. اگر همه بر این باورند ما توسط همان افرادی که به حمایتشان نیاز داریم دائما در معرض خطر هستیم، پس هیچ کس اهمیت نمی دهد شهرداران در سراسر کشور آنها را از گوشه و کنار خیابان حذف کنند.
یک ویروس ذهنی در سراسر کشور ما پخش شده است. جان ما در بهترین حالت ممکن بی اهمیت است و اکنون شاهد این روند هستیم.

آخرین مطالب