۳ دلیل بر اینکه آمریکا به پایان خود نزدیک شده است
۲۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا آمریکا تمایل خود را برای گفتگو با ایران نشان می‌دهد؟
۲۴ اسفند ۱۳۹۹
۳ دلیل بر اینکه آمریکا به پایان خود نزدیک شده است
۲۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا آمریکا تمایل خود را برای گفتگو با ایران نشان می‌دهد؟
۲۴ اسفند ۱۳۹۹

افشاگری یک پورن استار از پشت پرده صنعت پورنوگرافی در آمریکا

آمریکا 360
 

 

 

دکتر شلی لوبن، رئیس موسسۀ پینک کراس (صلیب صورتی)، در این ویدئو حقایق پشت‌پردۀ صنعت پورن در ایالات متحدۀ آمریکا را برای دانش‌آموزان دبیرستانی مسیحی در بیکرزفیلد، کالیفرنیا، ارائه می‌دهد.

او که خود نیز در کودکی مورد سوءاستفادۀ جنسی قرار گرفته بود و بعدتر پورن استار شد و به بیماری‌های مقاربتی و سرطان دهانۀ رحم مبتلا شده بود، حالا حدود 20 سال است که توبه کرده و این موسسه را تاسیس کرده است تا با این صنعت فریبکار مبارزه کند.

در آمریکا پورن را صنعت سرگرمی بزرگسالان می‌نامند اما طبق تعریف انجیل، پورن یعنی رابطۀ جنسی ناپاک که شامل زنا، جماع خارج از ازدواج، تماشای محتواهای جنسی، هم‌جنس‌خواهی و رابطۀ جنسی با حیوان می‌شود. طبق باورهای مسیحی، هر کسی که از پورن استفاده کند، خود را با فاحشه‌ای که پورن را انجام داده یکی کرده است و برای همین است که تماشاکنندگان پورن همچون روسپی‌ها احساس افسردگی و خودکشی دارند.

در آمریکا 93‌درصد پسران و 62درصد دختران قبل از 18سالگی در معرض پورن قرار می‌گیرند و فقط 3درصد از پسران و 17درصد دختران حتی یک بار هم پورنوگرافی ندیده‌اند. در اینترنت 420میلیون صفحۀ پورن وجود دارد و در آمریکا، سالانه 11هزار فیلم پورن منتشر می‌شود در حالی که هالیوود سالانه فقط 400 فیلم منتشر می‌کند. جالب است بدانید که بار اصلی صنعت پورن آمریکا بر دوش فقط دوهزار پورن استار است که شاید فقط صد نفر آن‌ها پورن استارِ مرد باشند.

طبق گفتۀ سازمان بهداشت و سلامت عمومی منطقۀ لس‌آنجلس پورن استارها 10 برابر بیشتر از دیگر مردم به بیماری‌های مقاربتی مبتلا می‌شوند بیماری‌هایی همچون کلادمیا، سوزاک، اچ‌آی‌وی، هپاتیت‌های اِی و بی و سی، سفلیس، تبخال، اِچ‌پی‌وی و... . فقط بین سال‌های 2003 و 2007، حدود 2013 مورد ابتلا به کلامیدیا و 965 مورد ابتلا به سوزاک بین پورن استارها دیده شد.

طبق آمار، اکثر دخترانی که در صنعت تجارت جنسی هستند سابقۀ تجربۀ سوءاستفادۀ جنسی را دارند و یا والدینشان به آن‌ها اهمیتی نمی‌داده‌اند که وارد این صنعت شده‌اند تا خودشان را به دیگران ثابت کنند. کسانی که در این صنعت مشغولند نیز از این کار نفرت دارند و تنها هدفشان پول‌درآوردن است.

 

 
 
 
آخرین ویدئوها: