حمله ترامپ به نفر دوم سناتورهای جمهوری‌خواه
۳ دی ۱۳۹۹
جلسه ترامپ با نمایندگان جمهوری‌خواه برای پیشبرد ادعای تقلب در انتخابات
۳ دی ۱۳۹۹
حمله ترامپ به نفر دوم سناتورهای جمهوری‌خواه
۳ دی ۱۳۹۹
جلسه ترامپ با نمایندگان جمهوری‌خواه برای پیشبرد ادعای تقلب در انتخابات
۳ دی ۱۳۹۹

هراس در کاخ سفید از آخرین اقدامات ترامپ برای ماندن در قدرت

تاریخ انتشار گزارش: ۳ دی ۱۳۹۹

یک رسانه آمریکایی نوشته برخی از مشاوران در کاخ سفید از اقدامات احتمالی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در آخرین روزهای ماندن در قدرت هراس دارند.

وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان نوشته ترامپ به گروهی از مشاوران حاشیه‌اش روی آورده که در حال ارائه طرح‌های عجیب برای برگرداندن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هستند.

این وضعیت موجب تشدید ابهام‌ها در مورد اینکه ترامپ چه مقاومتی در برابر به پایان رسیدن دوران دولتش نشان خواهد داد، شده است.

یک مقام کاخ سفید که خواسته نامش فاش نشود گفت: «هیچ‌کس مطمئن نیست اوضاع دارد به کدام سمت می‌رود. او هنوز یک ماه دیگر رئیس‌جمهور است.»

«سیدنی پاول»، وکیل ترامپ، «مایکل فلین»، مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا، «استیو بانون»، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید و «پیتر ناوارو»، مشاور تجاری ترامپ و «رودی جولیانی»، وکیل شخصی ترامپ چهره‌های جنجالی و افراطی‌ای هستند که این روزها در کاخ سفید دیده می‌شوند.

در همین راستا، ترامپ افرادی که در داخل دولت او کار می‌کنند را از اقداماتی که انجام می‌دهد بی‌خبر نگاه داشته و به نگرانی‌ها از اینکه ممکن است در چهار هفته‌ باقی مانده به چه ترفندی برای ماندن در قدرت متوسل شود، دامن زده است.

به نوشته سی‌ان‌ان، ترامپ تقریباً اداره دولت را هم رها کرده. او بخش اعظم وقت جلسه کابینه‌اش که هفته گذشته برگزار شد را به گلایه درباره وقوع تقلب در انتخاب اختصاص داد.

منابع نزدیک به ترامپ به طور خاص نگران پیشنهادهایی هستند که یکی از اعضای تیم حقوقی او به نام «سیدنی پاول» ممکن است ترامپ را مجاب به انجام آن کند.

یک منبع نزدیک به ترامپ گفت: «درباره چیزهایی که سیدنی پاول در آنها نقشی داشته باشد نگرانی‌های زیادی وجود دارند. وکلای حقوقی خیلی نگران هستند.»

 

 

به گزارشی ار: خبرگزاری فارس