بدهی کارت های اعتباری شهروندان آمریکا در هر ایالت
۱۰ شهریور ۱۳۹۹
مقایسه میزان و چگونگی بدهی نسل های مختلف آمریکا
۱۰ شهریور ۱۳۹۹
بدهی کارت های اعتباری شهروندان آمریکا در هر ایالت
۱۰ شهریور ۱۳۹۹
مقایسه میزان و چگونگی بدهی نسل های مختلف آمریکا
۱۰ شهریور ۱۳۹۹

آمریکایی‌ها در هر ایالت به چه میزان درآمد نیاز دارند؟

از هر ۳ نفر بزرگسال در ایالات متحده ۱ نفر از نظر اقتصادی در شرایط ناامنی به سر می برد و این بدان معناست که وی از منابع درآمدی کافی جهت تامین مسکن، غذا، رفت و آمد و مراقبت از کودکان برخوردار نیست.

این نتایج جدیدترین گزارشات موسسه “تحقیقات سیاست های زنان” (IWPR) که یک سازمان مدافع حقوق زنان بوده و در زمینه تحقیقات انتفاعی مربوط به زنان و خانواده هایشان فعالیت می کند، می باشد. ما از آخرین گزارش این موسسه در مورد امنیت اقتصادی زنان مجرد بزرگسال و همچنین خانواده های چهار نفره ای که صاحب دو فرزند خردسال بوده و والدینشان شاغل می باشند، استفاده نموده تا دو “نقشه گرمایی” پایین را ایجاد نماییم. نتایج این گزارش ها مشخص می کنند چه ایالت و مناطقی سخت ترین شرایط را برای آمریکایی های شاغل دارا هستند و چگونه داشتن فرزند، باعث از کنترل خارج شدن هر چه بیشتر امنیت اقتصادی می شود.

درآمد مورد نیاز برای امنیت اقتصادی یک خانواده

افراد مجرد شاغل از امنیت اقتصادی بالاتری نسبت به سایرین برخوردار می باشند. البته این امنیت تنها به مدت یک ماه برقرار می باشد و به این معنا نیست که این میزان از امنیت اقتصادی برای همه ای افراد شاغل مجرد در تمام نقاط کشور قابل حصول است. در ایالت های واقع در مناطق شمال شرقی کشور که ایالت نیویورک در صدر آنها قرار دارد، افراد شاغل برای زندگی به حداقل ۴۴۰۸۸ دلار درآمد نیازمند هستند. شرایط در ایالت های واقع در میانه غربی کنترل شده تر است و تنها دو ایالت، در نوار میانی ایالت های گران قیمت قرار دارند. داکوتای جنوبی مدعی است که کمترین آستانه درآمد مورد نیاز یعنی ۲۴۶۴۸ دلار از آن خود دارد.

در آن سو، کالیفرنیا با درآمد ۴۲۰۶۰ دلاری در ساحل غربی قرار دارد. هاوایی با درآمد ۴۵۴۵۶ دلاری و با در نظر نگرفتن واشنگتن دی سی (۵۰۵۰۸ دلار) عنوان گران ترین ایالت را به دوش می کشد. به عبارت دیگر اگر شخصی که در واشنگتن دی سی مشغول کار می باشد بخواهد به داکوتای جنوبی نقل مکان کند اما همچنان شغل خود را حفظ کند، می تواند دو برابر درآمدی که برای یک زندگی ایمن از لحاظ اقتصادی مورد نیاز است در آنجا به دست آورد.

شرایط برای خانواده های شاغل که یک فرزند خردسال و یک فرزند پیش دبستانی دارند پیچیده تر می باشد. ایالت های شمال شرقی برای زوج های جوان همچنان گران می باشند و به عنوان مثال در نیویورک یک خانواده با شرایط بالا به درآمد شگفت انگیز ۱۰۱۶۹۶ دلار در ماه جهت تامین امنیت اقتصادی نیازمند است. داستان در ساحل غربی نیز به همین منوال است، به طور مثال یک زوج جوان شاغل در کالیفرنیا با دو بچه نیاز به ۹۴۹۹۲ دلار درآمد دارند.

برخورداری از امنیت اقتصادی در چندین ایالت دیگر همچون مینه سوتا  (۸۴۶۹۶ دلار)، کلرادو (۸۸۵۱۲ دلار) و حتی مونتانا (۷۰۲۲۴ دلار) سخت تر می باشد. در بسیاری از این ایالت ها، یک خانواده چهار نفره برای بهره گیری از امنیت اقتصادی نیاز به کسب درآمدی معادل سه برابر یک شخص مجرد دارد. اگر ازدواج کرده اید و بنا دارید صاحب فرزند شوید، به خودتان امید بدهید درآمد شغلیتان نیز به شکل فزاینده ای افزایش می یابد.

مطالب مرتبط