سه ریسک نوظهور در کمین اقتصاد آمریکا
۳۰ تیر ۱۳۹۸
عاقبت مشاجره دختر ۲۰ ساله با پلیس کالیفرنیا ؛ گیس کشی و بیرون کشیدن از خودرو و بازداشت !
۳۰ تیر ۱۳۹۸
سه ریسک نوظهور در کمین اقتصاد آمریکا
۳۰ تیر ۱۳۹۸
عاقبت مشاجره دختر ۲۰ ساله با پلیس کالیفرنیا ؛ گیس کشی و بیرون کشیدن از خودرو و بازداشت !
۳۰ تیر ۱۳۹۸

نرخ ماهانه وام مسکن در ایالت های مختلف آمریکا چه قدر است؟

آیا می دانستید ملک شما بسته به مکانی که در آن زندگی می کنید، چه ارزش پولی می تواند داشته باشد؟ ارزش ملک شما به ایالتی که در آن زندگی می کنید وابستگی غیر قابل انکاری دارد و تعیین کننده میزان اقساط پرداختی ماهیانه از سوی شما می باشد. در عین حال، شوک ناشی از “رکود بزرگ” شیوه خرید خانه توسط مردم را تغییر داده است. به نقشه تصویری پایین که نشان دهنده میزان  اقساط ماهانه پرداختی و سودی که بر کل این وام ها تعلق می گیرد، نگاهی بیندازید. شما در کجای این رتبه بندی قرار گرفته اید؟

  • تقاضا و چگالی جمعیت در منطقه مورد سکونت شما قیمت میانگین مسکن را تعیین نموده و میزان وام ماهیانه و سود کل تعلق گرفته بر آن را مشخص می کند.
  • به مرور زمان و به موازات افزایش نرخ وام ها، میزان سود تعلق گرفته بر آنها و همچنین اقساط وام های جدید نیز افزایش خواهد یافت.
  • در نواحی که هزینه های زندگی و تراکم جمعیتی در آنها بالا می باشد، قیمت مسکن نیز به سمت بالا میل دارد.
  • خانه ها در میانه غربی کشور قیمت پایین تری دارند.
  • خانه هایی که گرفتار رکود شدید مسکن شده اند همچنان قیمت نسبتا بالایی را تجربه می کنند.

خانه دار شدن برای آمریکایی ها سال هاست که تبدیل به یک رویا شده است. توانایی خرید خانه پس از رکود بازار مسکن که به دلیل پایین بودن میزان عرضه و نرخ سود اندک ساخت مسکن به وجود آمده، به پایین ترین میزان خود رسیده است. با وجود اینکه درسال های اخیر میزان عرضه کاهش یافته است، نرخ سود مسکن باز هم به مانند سال ۲۰۱۶ پایین می باشد. مکان و همچنین زمانی که قصد خرید خانه دارید، در قیمت میانگین و نرخ سودی که باید بپردازید تاثیر گذار خواهند بود.

در متد مورد استفاده ما، عواملی مانند نرخ کنونی “سود بازار مسکن” (که از سوی “صندوق فدرال رزرو” اعلام می شود)، قیمت متوسط مسکن (که توسط  پایگاه تحلیلی  Zillow در مورد خانه های با قیمت متوسط  اعلام می شود و در چند سال اخیر با کاهش روبرو شده است) و در نهایت، وام مسکن ۳۰ ساله  با پیش قسط ۲۰ درصد، مورد بررسی قرار گرفته اند. اگر قصد دارید هزینه “بیمه مسکن” را به مخارج خود بیفزایید می توانید از راهنمای ما که فهرستی از قیمت ها را ارائه و شرح می دهد، استفاده کنید.

 

ایالت هایی که بالاترین میزان وام و “عایدی عمر” را به شهروندان خود ارائه می دهند:

۱- ۳۳۴۰۴۰ دلار عایدی عمر و ۲۲۹۳ دلار وام به ازای هر ماه

۲- ناحیه کلمبیا: ۳۰۶۴۲۶ دلار عایدی عمر و ۲۱۰۴ دلار وام به ازای هر ماه

۳- کالیفرنیا: ۲۹۷۶۱۹ دلارعایدی عمر و ۲۰۴۳ دلار وام به ازای هر ماه

۴- ماساچوست: ۲۲۱۶۲۵ دلارعایدی عمر و ۱۵۲۲ دلار وام به ازای هر ماه

۵- واشینگتن: ۲۱۱۱۳۳ دلار عایدی عمر و ۱۴۵۰ دلار وام به ازای هر ماه

 

ایالت هایی که کمترین میزان وام و عایدی عمر را در اختیار شهروندانشان قرار می دهند:

۱- ویرجینیای غربی: ۵۲۷۸۳ دلارعایدی عمر و ۳۶۲ دلار وام به ازای هر ماه

۲- اوکلاهما: ۶۷۴۶۰ دلارعایدی عمر و ۴۶۳ دلار وام به ازای هر ماه

۳- آرکانزاس: ۶۹۰۳۷ دلارعایدی عمر و ۴۷۴ دلار وام به ازای هر ماه

۴- می سی سی پی: ۶۹۳۶۳ دلارعایدی عمر و ۴۷۶ دلار وام به ازای هر ماه

۵- آلاباما: ۷۱۸۰۹ دلارعایدی عمر و ۴۹۳ دلار وام به ازای هر ماه

قیمت مسکن در ایالت هایی که با تقاضای بالا و جمعیت متراکم مواجه هستند با افزایش همراه است. ایالت های ساحلی نظیر نیویورک، کالیفرنیا و ماساچوست دارای جمعیت بالایی هستند در حالی که جمعیت در ایالت هایی مانند اوکلاهما و آرکانزاس  پراکنده تر می باشد.

نرخ سود کمتر بر مناطق گران تر بیشتر از دیگر مناطق تاثیر می گذارد. کاهش سود به هر میزان نظیر آنچه که صندوق فدرال امیدوار است با کاهش قیمت ها به آن دست پیدا کند ، باعث کاهش دستمزدها به میزان ماهیانه ۲۲۹۳ دلار در ایالت هاوایی و همچنین ۶۳۶ دلار در ایالت ویرجینیای غربی شده است. ایالت هایی همچون فلوریدا به دلیل رشد بالای جمعیت و داشتن شهرهای مهم دارای نرخ سود بالا  می باشند.

آنچه که باعث جالب تر شدن مساله می شود، وجود استثناهایی مانند ایالت ایلینویز (که شهر شیکاگو در آن واقع شده است)، پنسیلوانیا و کارولینای جنوبی با حقوق ماهیانه پایین می باشند. در مقابل در ایالت های کلرادو، یوتا و نوادا حقوق ماهیانه کارمندان و کارگران بالا می باشد. این حقایق نشان می دهند عوامل دیگری به جز جغرافیا وجود دارند که برمیزان تقاضا برای مسکن تاثیر می گذارند.

درست است که شما نمی توانید اوضاع ایالتی که در آن زندگی می کنید را به تنهایی کنترل کنید اما می توانید نحوه دریافت وام هایتان را مدیریت کنید. انتخاب وام و وام دهنده مناسب می تواند باعث صرفه جویی پول زیادی را چه قبل از پرداخت اقساط و چه در زمان پرداخت آنها شود.

افرادی که قصد خرید خانه دارند باید همه گزینه ها از جمله میزان هزینه ای که می خواهند بپردازند را مد نظر داشته باشند. ما می توانیم راهنمایی های با ارزشی درباره وام مسکن در اختیار شما قرار دهیم وشما را به درک بهتری درباره این گزینه ها و هزینه ها برسانیم.

نرخ وام هایی که می توان بر روی آنها به عنوان عاملی برای سرمایه گذاری مجدد روی خانه ها حساب کرد می توانند پول شما را پس انداز کنند. در ایالت های گران قیمت، پس انداز ناشی از نرخ سودها در گذر زمان می تواند پول بیشتری به جیب شما سرازیر کند. به راهنمای ما در مورد هزینه های سرمایه گذاری مجدد روی خانه ها مراجعه کنید.

مطالب مرتبط