والدین دستگیر شده نزد فرزندان شان باز می گردند
۱۱ مهر ۱۳۹۷
آمریکا از پیمان مودت ایران و ایالات متحده خارج می‌شود
۱۱ مهر ۱۳۹۷
والدین دستگیر شده نزد فرزندان شان باز می گردند
۱۱ مهر ۱۳۹۷
آمریکا از پیمان مودت ایران و ایالات متحده خارج می‌شود
۱۱ مهر ۱۳۹۷

بازدید ترامپ از رزمایش بخش کوهستان دهم ارتش آمریکا

13 آگوست 2018؛ نیویورک. رئیس جمهور ترامپ در بازدیدش از فورت درام، حمله ی هلیکوپتر و تانک را در نمایش نظامی بخش کوهستان دهم ارتش امریکا نظاره می کند. او به تماشای نمایشی نظامی از حمله ی هوایی پرداخت و سپس لایحه ای را به منظور افزایش بودجه ی دفاعی به مبلغ 716 بیلیون دلار در زمینه هایی از جمله کنترل نظامی بر بخش قراردادهای دولت با شرکت های ZTE و Huawei چین به امضاء رساند.

اعضاء بخش کوهستان دهم ارتش به سخنرانی دونالد ترامپ پیش از امضاء لایحه ی تقویت دفاع ملی گوش می دهند. ترامپ در مسیر بازگشت به واشنگتن پس از سفر کاری 12 روزه در نیوجرسی و اقامت در کلوب گلف شخصی خویش از پایگاه نظامی فورت درام در نیویورک بازدید کرد و لایحه ی مذکور را به امضاء رساند. هرچند این لایحه توسط سناتور جان مک کین؛ سناتور آریزونا که یکی از منتقدان سیاسی ترامپ به شمار می رود و معمولا مانعی است بر سر تصمیمات وی طرح و نامگذاری شده اما ترامپ اسمی از وی به میان نیاورد.

یکی از سربازان بخش کوهستان دهم ارتش امریکا به سخنرانی ترامپ گوش می دهد. ترامپ می گوید:" این لایحه بزرگ ترین و مهم ترین سرمایه گزاری نظامی و جنگی امریکا در تاریخ معاصر به شمار می رود."

ترامپ با ژنرال والتر پلات؛ فرمانده بخش نظامی کوهستان دهم ارتش و فرمانده ی پایگاه فورت درام صحبت می کند. برخی از قانون گذاران در مایل اند از قانون مذکور برای اعمال تحریم های سختگیرانه بر شرکت ZTE استفاده کنند تا این شرکت را به جرم ارسال غیرقانونی محصولات به ایران و کره ی شمالی تنبیه کنند، اما سختگیری های تصویب شده در نسخه ی نهایی لایحه ی تقویت دفاع ملی یا NDAA از نسخه ی های قبلی آن کمتر و ضعیف تر است.

رئیس جمهور ترامپ پس از امضاء لایحه ی تقویت دفاع ملی آن را بالا می گیرد. ترامپ تحریمی که پیش تر از جانب امریکا بر شرکت ZTE –دومین شرکت تولید تسهیلات مخابراتی چین- اعمال شده بود و شرکت های امریکایی را از فروش محصول به این شرکت منع می کرد از میان برداشت و روابط تجاری با آن را آزاد کرد که این تصمیم تعجب و تا حدی خشم قانون گزاران هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات را در پی داشت.

سربازی از بخش کوهستان دهم ارتش امریکا به دونالد ترامپ سلام نظامی می دهد. سران آژانس های اطلاعاتی امریکا از احتمال جاسوسی شرکت ZTE، شرکت Huawei و برخی دیگر از شرکت های چینی در نتیجه ی تعهد همه جانبه به دولت چین و یا حزب مشترک آن ابراز نگرانی کردند.

رئیس جمهور دونالد ترامپ برای سخنرانی در جمع سربازان ارتش امریکا و امضاء لایحه ی تقویت دفاع ملی به فورت درام می رسد. کاخ سفید با اعمال فشارهای سختگیرانه بر شرکت های مذکور در لایحه مخالفت کرد و پیش از آنکه قانون گزاران بتوانند رای نهایی خود را اعمال کنند، از مفاد و کیفیت سختگیری ها کاست.

رئیس جمهور هنگام عکس گرفتن با سربازان و ژنرال والتر پلات؛ فرمانده بخش کوهستان دهم ارتش امریکا و پایگاه نظامی فورت درام شستش را رو به دوربین بالا می گیرد. لایحه ی تقویت دفاع ملی (NDAA) باعث تقویت کمیته ی مطالعات و بررسی های خارجی امریکا (CFIUS) خواهد شد که مسئولیت بررسی سرمایه گزاری های خارجی در راستای برطرف کردن نگرانی ها از به خطر افتادن امنیت ملی را دارد. به نظر می رسد عمده ی فشارها متوجه کشور چین باشد .

سربازان بخش کوهستان دهم ارتش امریکا به سخنرانی دونالد ترامپ گوش می دهند. لایحه ی تقویت دفاع ملی به تنهایی 6/7 بیلیون دلار بودجه صرف ساخت 77 فروند جت جنگنده ی تولید شده توسط لاکید مارتین خواهد کرد .

سربازان بخش کوهستان دهم ارتش امریکا به سخنرانی دونالد ترامپ گوش می دهند.

در حالی که ترامپ در حال تماشای رزمایش نظامی است، سارا هاکالی ساندرز؛ وزیر مطبوعات و رسانه ی او در کنار یک خودروی جنگی به نظاره ایستاده است.

ترامپ حین تماشای رزمایش نظامی با ژنرال والتر پلات؛ فرمانده بخش نظامی کوهستان دهم ارتش و فرمانده ی پایگاه فورت درام صحبت می کند.

سربازان بخش کوهستان دهم ارتش امریکا به سخنرانی دونالد ترامپ گوش می دهند.

ترامپ برای سربازان ارتش امریکا سخنرانی می کند

حین تماشا رزمایش نظامی به همراه ژنرال والتر پلات؛ فرمانده ی بخش کوهستان دهم ارتش امریکا و فرمانده ی پایگاه نظامی فورت درام، ترامپ به یکی از سربازان ارتش سلام نظامی می دهد .

سربازان بخش کوهستان دهم ارتش امریکا به سخنرانی دونالد ترامپ گوش می دهند.

رئیس جمهور ترامپ با یکی از سربازان بخش کوهستان دهم ارتش امریکا در جریان یک رزمایش نظامی صحبت می کند.

جان کلی؛ رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید به همراه ترامپ از یک هواپیمای نظامی فرود آمده در فورت درام پیاده می شود


برچسب ها:



مطالب مرتبط :


سایر مطالب:

یکی از مسائل این روزهای آمریکا پدیده ی تعطیلی مال های بزرگ است. هر چند بحران کرونا این روند را سرعت بخشید اما این تعطیلی ها قبل از این بحران آغاز شده بود. در این ویدئو، شبکه آمریکایی CNBC به تشریح روند پیدایش ، گسترش و سپس افول و تعطیل...
مطالعه
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا این ویدئو را امروز در صفحه اش در شبکه های اجتماعی تروث و تلگرام منتشر کرده است. تیتر ویدئو این است : A nation Decline ملتی در حال افول
مطالعه
مطالعه
مطالعه
مطالعه