ترامپ: اوباما مهاجران را به قفس می‌انداخت
۴ تیر ۱۳۹۷
هشدار ترامپ به هارلی-‌دیویدسن به خاطر برنامه تولید در خارج
۴ تیر ۱۳۹۷
ترامپ: اوباما مهاجران را به قفس می‌انداخت
۴ تیر ۱۳۹۷
هشدار ترامپ به هارلی-‌دیویدسن به خاطر برنامه تولید در خارج
۴ تیر ۱۳۹۷

شش نفر در 6 ماه ، خودکشی سریالی رانندگان تاکسی در نیویورک

شش نفر در 6 ماه ، خودکشی سریالی رانندگان تاکسی در نیویورک

منبع: وب سایت سی بی اس نیوز
یک شهروند نیویورکی که به مدت سی سال به عنوان راننده ی تاکسی در این شهر مشغول به کار بود، به دلیل برنیامدن از پس اجاره ی خودرویی که در اختیار داشت خود را حلق آویز کرد. براساس بیانات اتحادیه ی رانندگان تاکسی نیویورک، جسد عبدالصالح 59 ساله که در پایان ماه رمضان دست به خودکشی زد، روز جمعه در اتاق اجاره ای اش در بروکلین یافت شد.

به گزارش اتحادیه این مهاجر یمنی ششمین راننده ای است که به دلیل مشکلات مالی در طول شش ماه اخیر خودکشی کرده است. صالح علیرغم 12 ساعت شیفت کاری و همچنین شب کاری نمی توانست از پس کرایه ی خودرویی که در اختیار داشت بربیاید و گفته ی همسایه اش می بایست علاوه بر اجاره ی تاکسی، کرایه ی اتاق خود را نیز تامین می کرد و همچنین هر ماه مقداری پول برای مادرش که در یمن زندگی می کرد می فرستاد.

اما از آنجا که از پس این مخارج برنمی آمد بسیار افسرده شده بود. بر اساس بیانات مدیر اجرایی اتحادیه ی رانندگان تاکسی صالح 12 ساعت شیفت کاری مداوم و سخت را در حالی به پایان می رساند که هرروز کمتر از دیروز درآمد داشت.

این در حالی است که رقابت میان رانندگان تاکسی های زرد و سایر سرویس های خدمات مسافربری هرروز بیشتر می شود. خواسته ی اصلی رانندگان تاکسی های زرد که این روزها در مقابل تالار شهر -جایی که در ماه فوریه داگلاس شیفر، یکی دیگر از رانندگان تاکسی خود را به ضرب گلوله از پادرآورد- به اعتراض علیه وضع موجود می پردازند، سامان بخشیدن به شرایط خودروهای دیگری است که رقیب آنان به شمار می آیند و در حال حاضر تعدادشان در مقابل 13000 تاکسی زرد به 100 هزار خودرو رسیده است.


تالار شهر نیویورک بیانیه ای در این خصوص صادر کرده است که در بخشی از آن اشاره می کند «هیچ فشار اقتصادی ارزش از دست دادن یک جان را ندارد » و از افرادای که احساس می کنند جانش به لب آمده می خواهد تا با سامانه خدمات اورژانس اجتماعی نیویورک تماس بگیرند.


گزارشی از سی بی اس نیوز

مطالب مرتبط