افزایش نفوذ ایوانکا ترامپ و همسرش کوشنر در تصمیمات کاخ سفید
۱۵ مرداد ۱۳۹۶
کنگره آمریکا استفاده از برنامه ضدویروس کامپیوتری کسپرسکی را منع می‌کنند
۱۵ مرداد ۱۳۹۶
افزایش نفوذ ایوانکا ترامپ و همسرش کوشنر در تصمیمات کاخ سفید
۱۵ مرداد ۱۳۹۶
کنگره آمریکا استفاده از برنامه ضدویروس کامپیوتری کسپرسکی را منع می‌کنند
۱۵ مرداد ۱۳۹۶

دردسر توئیت‌های ترامپ برای جمهوریخواهان آمریکا

منبع: واشنگتن اگزامینر

خبرگزاری واشنگتن اگزامینر امروز جمعه ۹ تیرماه در گزارشی می‌نویسد توئیت‌های دونالد ترامپ اکنون به یک دردسر برای اعضای حزب جمهوریخواه در دولت آمریکا تبدیل شده است.
ترامپ در یکی از توئیت‌های دیروز خود میکا برژینسکی (Mika Brzezinski) مجری شبکه خبری تلویزیون MSNBC را به خاطر ظاهراً جراحی پلاستیک صورتش به تمسخر گرفته بود و گفته بود «عمل جراحی برژینسکی آنقدر بد بوده که صورتش را خون‌آلود کرده است.»
به گفته اگزامینر: «پس از این توئیت سیل انتقادات از سوی سیاستمداران آمریکا بر علیه ترامپ جاری شده است.»
پاول رایان (Paul Ryan) سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا می گوید: «البته من این حرف را چندان مناسب نمی‌بینم.»
در مقابل، رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان نانسی پلوسی (Nancy Pelosi) می‌گوید: «من فکر می‌کنم گفتن چنین حرف‌هایی کاملاً تحقیر جنسی (sexist) است. این مسأله عمیقاً مرا آزرده‌خاطر می‌کند چون واقعاً بر خلاف شأن رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکاست که یک چنین رفتاری داشته باشد.»
میکا برژینسکی که برنامه خبری صبحگاهی MSNBC را اجرا می‌کند از منتقدین سرسخت دونالد ترامپ است و بارها در برنامه‌های خود ثبات عقلی رئیس جمهوری آمریکا را زیر سئوال برده است.
همزمان سارا هاکابی سخنگوی کاخ سفید در دفاع از ترامپ گفته است: «تنها کسی که اکنون زیر فشار و جنگ از سوی رسانه‌های مخالفش قرار گرفته رئیس جمهور است. مردم آمریکا به یک رئیس جمهور مبارز رای داده‌اند و او در حال مبارزه در دفاع از خواسته‌های آنهاست»

گزارشی از ایران اینترنشنال

[shareaholic app="share_buttons" id="25412088"]
[yuzo_related]