تجلیل منتقدان دولت آمریکا از افشاگر شکنجه در سیا
۶ مهر ۱۳۹۵
راه‌اندازی کمپینی در نیویورک برای مقابله با اسلام‌هراسی
۶ مهر ۱۳۹۵
تجلیل منتقدان دولت آمریکا از افشاگر شکنجه در سیا
۶ مهر ۱۳۹۵
راه‌اندازی کمپینی در نیویورک برای مقابله با اسلام‌هراسی
۶ مهر ۱۳۹۵
یورو نیوز :

معترضان آمریکایی:کشتار سیاه پوستان را متوقف کنید

منبع : یورونیوز
سه شنبه 6 مهر 95
تظاهرات مردم خشمگین آمریکا و انزجار آنها از کشته شدن یک فرد غیر مسلح سیاه پوست توسط تیراندازی مستقیم پلیس این کشور، همچنان ادامه دارد و معترضان با حمل پارچه نوشته هایی، توقف کشتار سیاه پوستان را خواستار شدند.
به نقل از شبکه تلویزیونی یورونیوز، جدیدترین تصاویری که رسانه های تصویری آن را منتشر کرده اند، حاکی از ادامه ی اعتراض های خیابانی مردم آمریکا در واکنش به کشته شدن 'کیت لامونت اسکات' شهروند سیاهپوست آمریکایی که به تازگی توسط پلیس آمریکا کشته شده است.



این تصاویر به خوبی بیانگر آن است که با وجود دعوت مقامات شهر شارلوت در کارولینای شمالی از مردم مبنی به حفظ آرامش خود، اما آنها قصد خالی کردن خیابان ها را ندارند.
اعتراض های خیابانی سیاه پوستان آمریکایی در حالی هنوز ادامه دارد که تلاش های مقامات این کشور از جمله مسئولان پلیس برای متقاعد کردن آنها که فرد کشته شده در زمان اصابت گلوله مسلح بوده است، بی فایده به نظر می رسد.
تظاهرکنندگان با حمله پارچه نوشته هایی خطاب به پلیس آمریکا مبنی بر اینکه 'کشتار سیاه پوستان را متوقف کنید' قتل 'اسکات' را که هفته پیش توسط پلیس آمریکا به قتل رسید، محکوم کردند.

[shareaholic app="share_buttons" id="25412088"]
[yuzo_related]