دیپورت شده از آمریکا
۱۱ مهر ۱۳۹۷
بازدید ترامپ از رزمایش بخش کوهستان دهم ارتش آمریکا
۱۱ مهر ۱۳۹۷
دیپورت شده از آمریکا
۱۱ مهر ۱۳۹۷
بازدید ترامپ از رزمایش بخش کوهستان دهم ارتش آمریکا
۱۱ مهر ۱۳۹۷

والدین دستگیر شده نزد فرزندان شان باز می گردند

14 آگوست 2018؛ گواتمالا. السا اورتیز که به دلیل سیاست مهاجرتی اتخاذی دونالد ترامپ تحت عنوان سیاست "بدون اانعطاف و بدون سازش" (zero tolerance) در مرز امریکا به اجبار از پسرش آنتونی دیوید توبار جدا شده بود، پس از دیپورت شدن وی از امریکا در خودرویی در گواتمالا سیتی او را در آغوش کشیده است.

14 آگوست 2018؛ گواتمالا. آنتونی دیوید توبار که که به دلیل سیاست مهاجرتی اتخاذی دونالد ترامپ تحت عنوان سیاست "بدون اانعطاف و بدون سازش" (zero tolerance) در مرز امریکا به اجبار از مادرش جدا شده بود، پس از دیپورت شدن از امریکا در گواتمالا سیتی با اعضاء خانواده دیدار می کند.

27 جولای 2018؛ استان کومایاگا در هندوراس. رونالدو بوئسو 37 ساله که به دلیل سیاست های مهاجرتی سختگیرانه ی دونالد ترامپ دیپورت شده است، در کنار پسر 15 ماهه اش جوهان که به مدت پنج ماه از وی جدا شده بود و در پناهگاهی در آریوزنا نگه داری می شد و همسر 21 ساله اش آدالیسیا مونتسینو. آنها با لبخند برای گرفتن عکسی بیرون از خانه شان در لا لیبریتد آماده می شوند.

7 آگوست 2018؛ گواتمالا. گیلبرتو کالمو پسرش فرنکلین نئو کالمو را که پس از جدایی در مرز امریکا دستگیر شده بود و حالا آزاد شده، در گواتمالا سیتی در آغوش می کشد.

مردمی که از امریکا دیپورت شده اند در یک مرکز خدمات مهاجرت در سن سالوادور واقع در ال سالوادور منتظراند نوبت شان بشود تا بتوانند با امریکا تماس بگیرند

7 آگوست 2018؛ گواتمالا. رائول ساب پسرش آبنر را که پس از جدایی در مرز امریکا دستگیر شده بود و حالا آزاد شده، در گواتمالا سیتی در آغوش می کشد.

26 جولای 2018؛ تگزاس. کریستل نوهلیا بارائونا سانچز 15 ساله و مادرش ساندرا الیزابت سانچز که اهل هندوراس هستند و پس از مدتی جدایی به یکدیگر بازگشته اند، در خیریه ای وابسته به کلیسای کاتولیک در سن آنتونیو با رسانه ها مصاحبه می کنند.

7 آگوست 2018؛ گواتمالا. ایزیدرا گالدرون پسرش جاناتان آویلا را که پس از جدایی در مرز امریکا دستگیر شده بود و حالا آزاد شده، در گواتمالا سیتی در آغوش می کشد.

11 جولای 2018؛ نیویورک. خاویر 30 ساله اهل هندوراس که پس از دستگیری و جدایی 55 روزه از پسر 4 ساله اش ویلیام در مرز تگزاس نزد او بازگشته، در نشست مطبوعاتی در نیویورک او را در آغوش کشیده است.

11 جولای 2018. پناجویی به نام ایزابلا اهل ال سالوادور، لحظاتی پس از دیدار مجدد با دختر 17 ساله اش دایانا که در مرز مکزیک و امریکا از یکدیگر جدا شده بودند در پناهگاه دولتی کازا اسپرانزا در برونزویل تگزاس.

14 جولای 2018 فرودگاه سیاتل تاکوما؛ واشنگتن. یولانی پادالیا، پناهجوی هندوراسی که پیش چشم لتا سانچز و جرج بارون با نوه ی شش ساله اش جسلین دیدار می کند.

13 جولای 2018 هارلینگن؛ تگزاس. آنیتا ارل رامیرز مجیا پناهجوی اهل هندوراس که در مرز مکزیک و امریکا از پسر شش ساله اش جنری جدا شده بود، مجددا نزد او باز می گردد.

13 جولای 2018؛ نیویورک سیتی. ینی گونزالس گارسیا؛ مادری اهل گواتمالا که پس از جدایی از فرزندانش مجددا نزد آنها بازگشته، مرکز کایوگا را ترک می کند.

11 جولای 2018؛ نیویورک. عدن؛ پناهجویی 26 ساله اهل گواتمالا که در مرز آریزونا دستگیر و به مدت 58 روز از پسر 4 ساله اش جوان جدا مانده بود، در نشست مطبوعاتی در نیویورک او را در آغوش کشیده است.

13 جولای 2018؛ نیویورک سیتی. رزایرا پابلو کروز؛ مادری گواتمالایی که از دو پسرش جدا شده بود، پس از دیدار مجدد با آنها در نیویورک سیتی مرکز کایوگا را ترک می کند.

10 جولای 2018. والتر آرماندو جیمنز ملنداز؛ پناهجوی اهل ال سالوادور که به گفته ی خودش از اواخر ماه می دستگیر و از پسر چهارساله اش جرمی جدا شده بود، کمی پس از دیدار مجدد با وی به پناهگاه لا پوسادا پروویدنسیا در سن بنیتو تگزاس آمده است.


برچسب ها:



مطالب مرتبط :


سایر مطالب:

یکی از مسائل این روزهای آمریکا پدیده ی تعطیلی مال های بزرگ است. هر چند بحران کرونا این روند را سرعت بخشید اما این تعطیلی ها قبل از این بحران آغاز شده بود. در این ویدئو، شبکه آمریکایی CNBC به تشریح روند پیدایش ، گسترش و سپس افول و تعطیل...
مطالعه
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا این ویدئو را امروز در صفحه اش در شبکه های اجتماعی تروث و تلگرام منتشر کرده است. تیتر ویدئو این است : A nation Decline ملتی در حال افول
مطالعه
مطالعه
مطالعه
مطالعه