پیش‌درآمدی برای سفر هفته‌ی آینده‌مان به شهر بوستون: زنان مسلمان در آمریکا / قسمت سوم
۲ آبان ۱۳۹۶
کیفیت اجناس چینی در آمریکا
۲ آبان ۱۳۹۶
پیش‌درآمدی برای سفر هفته‌ی آینده‌مان به شهر بوستون: زنان مسلمان در آمریکا / قسمت سوم
۲ آبان ۱۳۹۶
کیفیت اجناس چینی در آمریکا
۲ آبان ۱۳۹۶

پوستر نصب شده برای کارمندان شرکت پست دولتی امریکا

مشاهده صفحه روایت ایرانیان از آمریکا
۶ لحظه‌ی طلایی در ارتباط با مشتری

تجربه‌ی مشتری در باجه‌ی پستی، توسط چند «نقطه‌ی تماس touchpoint» شکل می‌گیرد، ما به این‌ها می‌گوییم «لحظاتی که مهم اند Moments that matter». هر کدام از این لحظات، فرصتی برای ماست تا مشتری‌مان را به شوق آورده و رضایت کارمند-مشتری را بالا ببریم.

۶ لحظه‌ی زیر، نقاطی کلیدی هستند که روی طرز فکر مشتری بیشترین تاثیر را دارند تا ما بتوانیم نشان دهیم از «افتخار پستی #PostalProud» برخورداریم:

۱. (از زبان مشتری:) کارمند در بدو ورود مرا به رسمیت بشناسد (و به استقبال من بیاید). برخورد ابتدایی تاثیرگذار است.
۲. کارمند با ادب، تواضع و فوریت با من برخورد کند.
۳. ظاهر فیزیکی مکان، تمیز و قابل قبول باشد.
۴. کامند نگرش مثبتی از خود بروز دهد (سعی در کمک داشته باشد) و از این طریق افتخار ارائه‌ی خدمات پستی به مشتری را بروز دهد.
۵. کارمندان پر تلاش و بهینه کار کنند. رفت و آمد مداوم آن‌ها در محیط کاری می‌تواند در رفع خستگی موثر باشد.
۶. کارمند در مورد خدمات ارائه شده مطلع بوده و در پیِ ارائه‌ی راه حل برای مشتری باشد.

به این ترتیب، یک تجربه‌ی مثبت بین کارمند-مشتری ایجاد شده و موجب می‌شود بین برند ما و مشتریان‌مان ارتباطی قوی شکل بگیرد.

مطالب مرتبط

پوستر نصب شده برای کارمندان شرکت پست دولتی امریکا

مشاهده صفحه روایت ایرانیان از آمریکا
۶ لحظه‌ی طلایی در ارتباط با مشتری

تجربه‌ی مشتری در باجه‌ی پستی، توسط چند «نقطه‌ی تماس touchpoint» شکل می‌گیرد، ما به این‌ها می‌گوییم «لحظاتی که مهم اند Moments that matter». هر کدام از این لحظات، فرصتی برای ماست تا مشتری‌مان را به شوق آورده و رضایت کارمند-مشتری را بالا ببریم.

۶ لحظه‌ی زیر، نقاطی کلیدی هستند که روی طرز فکر مشتری بیشترین تاثیر را دارند تا ما بتوانیم نشان دهیم از «افتخار پستی #PostalProud» برخورداریم:

۱. (از زبان مشتری:) کارمند در بدو ورود مرا به رسمیت بشناسد (و به استقبال من بیاید). برخورد ابتدایی تاثیرگذار است.
۲. کارمند با ادب، تواضع و فوریت با من برخورد کند.
۳. ظاهر فیزیکی مکان، تمیز و قابل قبول باشد.
۴. کامند نگرش مثبتی از خود بروز دهد (سعی در کمک داشته باشد) و از این طریق افتخار ارائه‌ی خدمات پستی به مشتری را بروز دهد.
۵. کارمندان پر تلاش و بهینه کار کنند. رفت و آمد مداوم آن‌ها در محیط کاری می‌تواند در رفع خستگی موثر باشد.
۶. کارمند در مورد خدمات ارائه شده مطلع بوده و در پیِ ارائه‌ی راه حل برای مشتری باشد.

به این ترتیب، یک تجربه‌ی مثبت بین کارمند-مشتری ایجاد شده و موجب می‌شود بین برند ما و مشتریان‌مان ارتباطی قوی شکل بگیرد.

مطالب مرتبط



آخرین مطالب