اخراج گزارشگر وال استریت ژورنال به خاطر رابطه با فروشنده اسلحه به ایران
۱۵ مرداد ۱۳۹۶
رئیس سازمان سیا هر روز به ترامپ گزارش می‌دهد
۱۵ مرداد ۱۳۹۶
اخراج گزارشگر وال استریت ژورنال به خاطر رابطه با فروشنده اسلحه به ایران
۱۵ مرداد ۱۳۹۶
رئیس سازمان سیا هر روز به ترامپ گزارش می‌دهد
۱۵ مرداد ۱۳۹۶

پناهندگان به آمریکا برای دریافت کمک‌های دولتی باید پنج سال صبر کنند

منبع: بلومبرگ

دونالد ترامپ می‌گوید پناهندگانی که در دوره ریاست جمهوری او وارد خاک آمریکا می‌شوند برای اینکه واجد شرایط دریافت کمک دولتی بشوند باید ۵ سال پی در پی صبر کنند.
به گزارش خبرگزاری بلومبرگ امروز جمعه دوم تیرماه، پرزیدنت ترامپ می‌گوید او لایحه‌ای را برای اجرای این پیشنهاد به مجلس نمایندگان آمریکا عرضه خواهد کرد.
به گزارش بلومبرگ، دونالد ترامپ در یک گردهمایی حزبی در آیووا دیروز گفت: «من معتقدم که زمان آن رسیده است که ما یک قانون جدید برای مسأله مهاجرت به آمریکا داشته باشیم که بر مبنای آن پناهندگانی که به دنبال ورود به کشور ما هستند باید بتوانند خود را از نظر مالی تأمین کنند و تا حداقل پنج سال هیچ کمک دولتی دریافت نکنند. ما بزودی این قانون را به مرحله عمل درخواهیم آورد.»
به گفته بلومبرگ، آخرین باری که قوانین مهاجرتی آمریکا در مورد کمک‌های دولتی به پناهجویان بررسی و به‌روز شده است به دوران زمامداری بیل کلینتون در سال ۱۹۹۶ میلادی بازمی‌گردد.
پرزیدنت ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی خود در سال گذشته وعده داده بود که در صورت پیروزی این قوانین را بازنگری خواهد کرد.
ترامپ در سخنرانی اخیر خود افزوده است: «ما می‌خواهیم آن دسته از مردم آمریکا را که روی کمک‌های دولتی زندگی می‌کنند، به فعالیت‌های اقتصادی و کار برگردانیم. ما همچنین می‌خواهیم به آن دسته از آمریکایی‌هایی که واقعاً نیازمند دریافت کمک‌های دولتی هستند بیشتر توجه کنیم و امنیت آنها را تضمین کنیم.»
گزارشی از ایران اینترنشنال

[shareaholic app="share_buttons" id="25412088"]
[yuzo_related]